Η διαφορετικότητα- εκτός από το προϊόν που λανσάρει- είναι κάτι που προωθεί έμμεσα με τη νέα του καμπάνια ο οίκος Gucci, αφού το κύριο πρόσωπό της είναι ένα 18 χρόνο μοντέλο με σύνδρομο Down.
Αυτή η σπουδαία κίνηση του οίκου δίνει το έναυσμα και σε άλλους να ακολουθήσουν το δικό του παράδειγμα, λέγοντας ένα μεγάλο «όχι» στις κοινωνικές ανισότητες, στηρίζοντας την ποικιλομορφία.
Συγκεκριμένα, το γνωστό brand προσέλαβε την Ellie Goldstein, ένα μοντέλο με σύνδρομο Down, για την καμπάνια της Gucci Mascara L’Obscur.
Η συνεργασία ήταν αποτέλεσμα ενός Instagram project του Photo Vogue Festival, πάνω στο οποίο δουλεύει η Gucci Beauty μαζί με την Ιταλική Vogue.
Το project ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2019 για να δημιουργήσει δημιουργήσει χώρο για διαλόγους και αλληλεπιδράσεις στον τομέα της φωτογραφίας και με την πεποίθηση ότι οι εικόνες δεν αποπνέουν μόνο αισθητική, αλλά έχουν επίσης κοινωνική έκφραση και πολιτική αναγκαιότητα.
https://www.instagram.com/p/CBlzf0vCuAR/
Ο creative director του οίκου Gucci, Alessandro Michele δήλωσε: «Σχεδίασα την L’ Obscur mascara για ένα αυθεντικό πρόσωπο που χρησιμοποιεί το μακιγιάζ για να διηγηθεί την ιστορία της ελευθερίας του, κατά κάποιον τρόπο».
Η Ellie Goldstein έχει υπογράψει σύμβαση με μια ειδική εταιρεία ταλέντων με σκοπό την προώθηση ατόμων τα οποία έχουν αποκλειστεί από τα Μέσα Ενημέρωσης.
Όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της καμπάνιας, έτσι και η Ellie φωτογραφήθηκε για την Gucci Beauty από τον Βρετανό φωτογράφο, David PH Hyde, ενώ το μακιγιάζ επιμελήθηκε η make up artist, Bryanna Angel.