Η εντυπωσιακή Michael Kors SS21 καμπάνια με κεντρικό πρόσωπο τη Bella Hadid, μας ταξιδεύει στα πιο εμβληματικά σημεία της Νέας Υόρκης!
Η Bella Hadid πλαισιώνεται από τις Mayowa Nicholas, Heejung Park και Salomon Diaz, μαζί με τις οποίες περιπλανιέται στη Νέα Υόρκη σε μία ταινία μικρού μήκους που επικεντρώνεται σε όλα τα στοιχεία που συνθέτουν ένα ταξίδι, όπως την περιπέτεια, την εξερεύνηση και τη νέα προοπτική. Όλα όσα μπορούμε να βιώσουμε, που βρίσκονται κοντά στο σπίτι μας, συλλέγοντας νέες εμπειρίες.
«The eye has to travel», έχει δηλώσει η σπουδαία δημοσιογράφος μόδας Diana Vreeland. Από αυτή την iconic φράση άντλησε έμπνευση και ο σχεδιαστής Michael Kors για τη νέα του καμπάνια.
Στο βίντεο, η ονειροπόληση της Bella Hadid τη μεταφέρει σε εμβληματικά αξιοθέατα του Manhattan, όπως το εστιατόριο Empire Diner, το Αμερικανικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας, το Central Park και το λιμάνι της Νέας Υόρκης.
Όσα δήλωσε ο σχεδιαστής Michael Kors σχετικά με τη νέα του καμπάνια:
«Όπως είπε η Diana, “το μάτι πρέπει να ταξιδεύει” και σε αυτές τις περιόδους που ενδέχεται να μην είμαστε σε θέση να βρεθούμε σε νέους προορισμούς, πρέπει να βρούμε άλλους τρόπους για να αλλάξουμε παραστάσεις και να φανταστούμε διαφορετικές δυνατότητες», δήλωσε ο Αμερικανός σχεδιαστής, ιδρυτής του brand, Mixhael Kors.
Αμέσως μετά πρόσθεσε: «Είτε κοιτάζουμε πίσω παλιές φωτογραφίες, είτε διαβάζουμε ένα ταξιδιωτικό βιβλίο, είτε επισκεπτόμαστε μέρη στην πόλη ή τη γειτονιά μας, όλοι χρειαζόμαστε αυτή τη στιγμιαία απόδραση για να αποσυμπιεστούμε και να πάρουμε έμπνευση».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.